Flowercrown
 

 

Lila - Rock N Rose rock n rose - 405 SEK - asos.com /Vit och rosa - Dorothy perkin - 165 SEK - dorothyperkins.com /Flerfärgad till vänster - River island -185 SEK - riverisland.com / Flerfärgad till vänster - Asos - 115 SEK - asos.com / Röd - Lotta - 165 SEK - myflashtrash.com / Rosa - Floral hair accessory - 150 SEK - dollybowbow.co.uk / Minstgrön - Floral hair accessory - 59 SEK - windsorstore.com
Jag vill ha en blommkrans till sommaren (eftersom att jag inte kan göra en riktigt och lätt skriker när jag hittar några djur i blommorna). Jag såg en Rosa på Bikbok i Stockholm och ångrar i efterhand mycket att jag inte köpte den. Sen har jag sett att glitter har men de verkar så stela, som att man måste ha ett runt huvud som har exakt den storleken som kransen. Det vore bättre med en töjbar eller så.
Hur som helst vore det både fint med pastell men också en färgbomb. Någon som har sett någon förrutom på nätet, glitter och Bikbok?
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: LINNEA

Sv: själv älskar jag att springa! Prova dom gärna, och jag lovar att det hjälper dig! Okej, vad brukar du köra för grupppass då? :)
(När du svarar, svara gärna "sv Linnea" , så vi vet vilka vi pratar med! )

2013-05-20 @ 13:57:01
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se
Postat av: Elin Eriksson Pauna

sv; Ja de va de också! Har du smaka frapino från espresso? :)

2013-05-20 @ 15:32:47
URL: http://pauna.blogg.se/
Postat av: benedit ♥

åh fina!

sv; jaa det var jättegott! :)
kram

2013-05-20 @ 18:15:23
URL: http://moufieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0