Idag har jag köpt min första mjuklass (med saltlaktrisströssel såklart!) för det här året. Trots att jag inte behövde ge mig av mot skolans håll gjorde jag det ändå för att uträtta lite ärenden på stan . Det var riktigt varmt så när jag kom hem satt jag mig och frsökte sola i solen med en köpt sallad som sen lunch. Kalla mig dum,  men det känns skönt att ha utnyttjat dagen. Jag är sådan, att om jag bara sitter hemma blir jag rastlös men jag har också ganska lätt till att stressa upp mig om det är för mycket saker. Det handlar om balans tror jag.
 
Förkylningen imorse verkar bara ha varit ett falsktalarm (eller allergi?) hoppas jag. *peppar peppar.
Därför kanske jag tar mig iväg på träning snart.
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0