Närmar bilder på några arbeten kommer senare, kika annars gärna in i kategorin "Design á la moi". 
 
Här är en närmare titt på mitt utställningsbord till elevutställningen i fredags. Jag jobbade hela torsdagen och halva fredagen med att få ihop allt. Då jag fick panik fick jag hjälp från Amanda. De saker på och runt bordet har dock tagit mycket längre tid att få ihop - hela tre år. Den här utställningen har jag längtat efter sen jag började gymnasiet då för nästan tre år sedan och tänk att de här  åren har snart nått sitt slut. Det börjar kännas sorgligt nu. Som ettorna svarade på en lapp där några treor skrivit " Ettor, vi har lika många veckor som ni har år kvar i skolan" - "Grattis tilla rbetslösheten" , eller något liknande.
 
Hur som helst ser och känner jag att jag har utvecklats under de här tre åren på designlinjen. En annan grej är att jag tydligt ser att jag verkligen har gjort mest söta saker, det är väl min designestetik.
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket, va glad jag blir! :) Har du gjort allt? Ser helt otroligt fint ut :)

2013-05-27 @ 16:37:40
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Josefina Isabelle - Artblog

Åh allt var jättefint!
Kolla gärna in på min nyuppstartade konstblogg för mer inspiration :)

2013-05-27 @ 21:04:47
URL: http://jwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0