Doves bodylotion med solbrunfärg och Maybeline Volum Rocket mascara
 
Äntligen har jag köpt en ny mascara (har lånat mammas i någon vecka eller två)! Jag har använt Maybelines röda förrut men nu ville jag testa den här nya som också har en gummiborste, vilket jag gillar. Dock har jag väntat på ett bättre pris ( 145 kr fick jag betala för den nu) men de affärer som haft kampanjer på Maybelines mascaror (t.ex h&m) har inte haft den i vattenfast. Vattenfast är något jag tycker om och är speciellt bra till studenten och sommaren.
 
Sedan känner jag mig otroligt blek om bena trots attjag solar och solar. Därför tänkte jag kanske våga mig på att testa Doves stegvis färgande bodylotion nu till studenten. Jag har aldrig använt brun utan sol förrut så jag är ovan med sånt där. Någon som har testat den och har något klokt råd? 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0