Igår, på valborg  var jag in till stan med Niclas. Väl där träffade vi på Isabelle och Linnea, Markus och Frida.Vi slog oss ner på ett café en stund, före det satt vi vid ån, åt gifflar, samt kollade på änder. Däremot så missade vi forsränningen (för att jag skulle in i massa butiker) och när alla skulle iväg och ha picknic orkade inte i följa med. Så vi tog sällskap hem med Frida och hennes pojkvän Klas. 
 
Sen avslutades min valborg med grillning tillsammans med Niclas och de andra här hemma, plus en liten tur till majbrasan men den blev dock inte lång.

Idag är vädret bättre än igår, solen skiner och jag vaknade vid åtta. Eftersom jag har en lite förkylning har jag försökt kurera mig med ingefärste nu på morgonen. Jag vill orka med en skoldag imorgon och en halv på fredag.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Hannah Danielsson

hur mår du idag? taggad inför en ny månad? xx

2013-05-01 @ 12:45:31
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0