Romantic
 

RED Valentino multi colored dress, 5 345 kr / ALDO ankle wrap shoes, 455 kr / Pull&Bear platform pumps, 295 kr / Betsey Johnson quilted tote bag, 520 kr / Oasis metallic handbag, 150 kr / IaM by Ileana Makri filigree jewelry, 1 970 kr / Swesky butterfly jewelry, 1 575 kr / Clear jewelry, 520 kr / Charlotte Russe ring, 39 kr / Lancôme lip gloss, 115 kr
 
Den flickiga prinsessan i mig kan inte bli mera lycklig när jag ser detta. Inte för att jag har skapat collaget utan för att jag älskar allt i det och speciellt klänningen. Allt känns så fånigt sött och det kanske kan vara det finaste som finns. 
 
Var det snyggast att matcha med beiget eller pastellrosa?
 
//Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Men alltså åååh den här klänningen är ju helt underbar!
Jag gick in på fokiwa och kikade, massa gulligt ju!

2013-05-14 @ 15:14:38
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0