Niclas pudel Mellvin och jag på ett hörn.
 
Idag har jag varit i skolan för en lektion. Sen nu på kvällen har jag suttit och pluggat. Niclas och hans skola har en spelning på en bar och bistro men den börjar nu på kvällen, hade jag haft ork hade jag åkt dit. Men han vet att jag stöttar honom ändå.
 
Sen imorse såg jag min framtida toypudel! Han kom springades så där sött som små hundar gör brevid sin matte i en grön väst. Sen stod de och väntade på bussen och då kollade han/hon på mig som om han också "kände igen mig" så jag ville bara krama den. Han liknade faktiskt Mellvin ( Niclas hund) ganska mycket. Sen när bussen kom vågade han inte hoppa på. Haha. Så sött, det var höjdpunkten på min dag.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0