Idag har jag försökt att plugga hela dagen (tiden och dagen försvinner så fort då bara). Sen innan solen gick ner tog jag en paus och tog en springtur/promenad. Efter det var jag och handlade och gjorde gucamole till tacosen. Jag har aldrig gjort det och bara ätit det förrut. Men den blev ganska bra.
 
Nu kollar jag lite på idol ( herregud vad borta jag känner mig, jag har inte sett någon fredagsfinal denna säsong). Ärrligt talat är det ganska tråkigt, men ikväll gillade jag en låt. På samma gång springer jag mellan franska böckerna.
 
På tal om franskan så har jag fått reda på att jag klarade båda tentorna i fonetik som jag skrev förra veckan. :) Phu vilken lättnad (även om jag fasar ännu mer för nästa tenta...
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis till tentorna! Duktig, duktig!!

2013-11-23 @ 08:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0