Just nu är jag trött, stressad över franskan och irriterad på en så fånig sak som att jag fastat på en bana på Candy Crush i flera veckor. Jag har snart klarat av hela spelet, vilket snart ha tagit ett år. (haha). Men jag får ingen ro förens hela spelets ( ca 300 banor ) är slut.
 
Sen vill jag att snön ska komma, det är så mörkt både in och ute hela tiden nu. Dagen försvinner så fort. Men jag har inga problem med kylan och att det inte är sommar. Jag förstår faktiskt inte folk som måste åka utomlands hela tiden på vintern. Varför inte njuta av alla årstider?
 
Därför känns min blogg så tråkigt nu tyvärr. Jag är ledsen för det, jag försöker bättra mig. Till en ny läsare som lämnade en kommentar häromdagen vill jag säga att det var roligt med en kommentar och jag ska hålla franskan uppe :) 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0