Gina Tricot 125 kr (ord 249 kr)
 
När jag och Niclas gick och kikade i lite affärer föra bion i söndags lyckades jag hitta den här skjortan inom loppet av en halvtimme. Jag har provat och funderat på att köpa den förrut men så blev det så mycket annat handlat att jag kände att det var mest ekonomiskt att strunta i det. Men så hängde den där på rean, endast två ex kvar och mina storlekar - då kunde jag inte strunta i det!
 
Nu har jag nästan min flanellskorta som jag letat efter ett tag. Det ser i alla fall ut som en sån. Men sen gillar jag broderiet på båda sidorna. På tal om utseendet så måste jag säga färgerna på första bilden inte alls blev bra. Andra bilden mycket stämmer bättre.
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0