Imorse gick jag upp kl.5 för att ta mig iväg och skriva en skriftlig fonetiktenta kl.8. Jag var otroligt trött innan den började men jag tog mig igenom den i alla fall. Dock kan den ha gått hur som helst... Sen kom jag ut till en solig och klar novemberhimmel och promenerade till skolan. Efter lunch föredrev jag väntetiden inför nästa tenta kl.3 med att bara prata bort nerviositeten med Maria, Joesfina, Sevana och Sigrid. Men sen var det då dags för nästa muntliga tenta. Den kan liksom den andra ha gått precis hur som helst känns det som.
 
Sen hade jag planerat att åka hem och bara pusta ut men istället gick några av oss från kursen och fikade. Vi var fyra tjejer och tre killar. Det var trevligt och avkopplande efter en så lång dag. Jag valde som ni ser äppelpaj med vaniljsås, lite rolig middag. Haha 
 
Men nu ska jag bara göra ingenting resten av kvällen! 
 
// Elakne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0