Så här har har hela min dag sett ut. Jag klev upp till en kall men solig höstmorgon och åt en nyttig frukost. Efter det åkte jag till skolan och pluggade fonteik hela eftermiddagen. När jag sen kom hem hade lillebror lagat mat och för att kompensera det diskade jag efter. Sen efter det satt jag mig och fortsatte plugga och två timmar senare, dvs nu, har jag tagit kväll men jag känner fortfarande lika pigg som innan jag började plugga. Toppen! Någon gång måste man ja ha lite flyt, eller hur? Haha
 
Men som sagt, nu blir det fredagkväll för min del! 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Jenny

Här blir det plugg hela helgen, känns sådär lagom kul...

2013-10-19 @ 09:39:09
URL: http://citronerochmakaroner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0