Rainy day
 
Wanda Nylon brown coat, 8 930 SEK / RED Valentino pink rain coat, 3 555 SEK / Wellington boots, 380 SEK / Black Poppy waterproof shoes, 275 SEK / Wellington boots, 210 SEK / Felix Rey clear umbrella, 420 SEK / Vera Bradley clear umbrella, 255 SEK / Fulton umbrella, 135 SEK / Folding umbrella, 270 SEK
 
 
Nu är det ju för kallt för att tänka på regnkläder.... Jag som hade kollat in ett par stövlar som jag tänkte beställa, men det blev aldrig av. Egentligen vämtar jag nog på att priset ska sjunka. Haha. Men på tal om regnkläder och gummistövlar hittade jag dessa roliga och unika regnplagg. Jag älskar kläder och regnkläder rengkläder som lyser upp, även om jag själv nu letar efter något lättmatchat. Men vad gör inte regninga dagar roligare än att få bära detta?!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0