Det blev mango till efterrätt idag, så mjuk och god! 
 
Jag kämpar på med franskan just nu. Igår la jag fyra timmar på alla läsa klart en del ur en roman. Idag diskuterade vi den på franskan och jag märkte då att jag måste ta fram det gamla som jag har glömt sedan jag läste franska sist ( för nästan ett och halv år sedan) . Jag vill hitta tillbaka till det där och jag vill klara det här!
 
Annars har jag kämpat med grammatiken idag. Jag försökte läsa lite i lingvistikboken nu på kvällen i en och en halv timme. Lite tror jag har lossnat men det är mycket kvar och tentan är nästa vecka... Hur det går återtår att se.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Duktig flicka, tänk om franskan bara börjar flyta på? Kanske måste du över en tröskel? Men knäck dig inte, jag håller på DIG . . .

2013-09-13 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0