Jag kom nyligen hem. Idag har jag bara haft en lektion i franska grammatik men då det känns som att jag precis  har börjat om från noll så var det svårt nog. Jag träffade i alla fall på en gammal god vän som jag hjälpte mig förstå allt lite bättre efter lektionen. Men ja, ärligt talat funderar jag på att hoppa av då och då. Jag känner mig så förvirrad.
 
Nu ska jag lägga ytterligare någon timme på franska den här kvällen. Träningen får tyvärr vänta några dagar till tills att (om) jag får ordning på allt lite bättre
 
Förresten har jag, mamma och min faster namnsdag idag. Grattis till oss! 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jag kan verkligen rekommendera den koftan för den är riktigt mysig och speciellt nu till hösten ju :)

2013-09-10 @ 08:17:05
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0