Bild från förra helgen.
 
Idag har jag jobbat från 8-14. Min gamla skolkompis Frida (även nuvarande kompis) var också där idag. Det var roligt även om vi inte jobbade tillsammans. Sen var jag hem och pluggade lite och nu ska jag snart iväg och träna skivstång. Sen efter hoppas jag på att få träffa Niclas i typ fem minuter. haha
 
Annars har det ju varit första april idag (och snöa gjorde det ju imorse!). Än så länge har jag klarat mig ifrån att blivit lurad *peppar peppar. Jag försökte lura Niclas via sms om en stor gitarrrea (han är ju galen i gitarrer) men han gick inte på det. Dock blev det en liten snabb och spontan luring till efter som jag fick han på ändå.
 
Annars tycker jag att inte att man ska skämta om olyckor och sånt som vissa gör. Det är ju bara elakt och hemskt.
 
Har någon annan lurat någon idag?
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0