Tröjor:
Rosa, svart och oreange - Stadium - Soc
Neongul - Gina Tricot 
 
Sporttoppar:
Lila - Drop of mindfullness
Svart - H&M
Oreange - Soc / Stadium 
 
Byxor:
Knäkorta tights - Stadium - Soc
Långa tights - Gina Tricot 
Shorts - H&M
 
Skor: 
Lila - Adidas
Vit/rosa - Nike 
Svart/rosa easytone - Reebook
Alla är köpa på Stadium
Strumpor - Intersport 
 
Sen har jag två jackor:En svart från Stadium i Herrmodell och en Med dragkejda och grått som jag fått.
 
Att träna blir alltid extra roligt men fina och färgglada kläder! 
 
Det känns extra bra att allt kunde ha kostat mig ca 5500 men att jag har spart ca 2500 kr på att handla mycket på rea. Jag är som ni vet ett superfan av reor.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0