I mars fick jag ett läppglans och mascara från Oriflame. Nu tänkte jag säga lite vad jag tycker om produkterna.
 
The One Volum Blast Mascara 159 kr (Nu 109 kr)
Jag är väldigt nöjd med båda. Mascaran har en bra borste som kommer åt alla fransar bra och ger långa fransar. Personligen vill jag har mer volym i mina fransar och trots namnet tycker jag inte att den ger det, så därför kommer jag nog inte fortsätta med den.
 
The One Power Shine Lipstick 139 kr (Nu 99 kr)
När det kommer till läppstiftet är jag jättenöjd med färg, doft, krämighet och skimmer. Jag skulle gärna vilja ha en en av de mer chockrosa tonerna som finns. Ett pluss är att det verkligen finns jättemånga nyanser att välja på.
 
Så jag är nöjd med Oriflames produkter överllag med tanke på att jag aldrig har testat dem förrut. Det känns som att deras produkter håller hög kvalité.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0