Jeggins - Sally&Circle, 299 kr / Topp - Piceces - 99 kr 
 
Mina svarta favoritjeggins sprack ju för ett tag sedan så jag kände mig genast tvungen att beställa hem ett nytt par. Jag trodde att dessa var lika men det skillde lite i modellen, men de passar. Dock kan de kanske bli för stora när de får töja sig... Så med andra ord vet jag inte om jag ska byta till en mindre storlek, eller annan modell.
 
Sen så beställde jag hem en bekväm topp också på rean plus ett halsband. Halsbandet visar jag i ett annat inlägg men jag kan anvslöja att det är coolt, riktigt coolt i mina ögon.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Har du tagit studenten eller? :D

2014-04-15 @ 20:43:08
URL: http://sarahmargareta.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0