Sista dagen på Gotland var vi till Tofta Strand. Dock åkte in ett helt otroligt åskoväder på vägen dit. Därför blev det en visit till Ekstakusten före. Medans vi var där sken vi upp så efter det hamnade vi på Tofta där vi tog en snabbt dopp vid den fina stranden. 
 
På eftermiddagen tog vi sen en cykeltur in till Visby för att ta en till glass och kika lite mer i gamla stan. Jag och Niclas mamma, Åsa gick i butiker medans Niclas och hans pappa drack öl.  Efter det cycklade vi hemåt och gjorde oss klara för födelsedagsmiddag på Krusmyntaträdgården (där vi var andra dagen). Niclas föräldrar bjöd mig och Elinor (flickvännerna) på Grillbuffé för att Elinor fyllde år den dagen och för att jag fyllde år några dagar senare.
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Av diverse olika anledningar har bloggen legat nere större delen av sommaren tyvärr. Nu är jag dock tillbaka och möter hösten med att återigen satsa på bloggen! Hoppas du vill fortsätta följa mig och att du kanske till och med kan finna lite inspiration hos mig :) Kram från mig

2014-08-15 @ 17:53:25
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0