Sista bilden visar min nya favoritdryck. 
 
Trots att vi var väldigt trötta efter utflykten till norra Gotland den fjärde dagen ville vi se Visby på kvällen. Så vi hyrde cycklar av vår stugby och cycklade in till Visby. Niclas och jag köpte en varsin panin först och sen mötte vi upp de andra för att köpa kulglass i hamnen. Jag smakade bl.a hallon-laktris.
 
Efter det cyklade vi upp på berget ovan för domkyrkan och såg på solnedgången, vandrade bland små hus och deras rosor. Det var extra mysigt där uppe. Efter det satt Niclas, jag och hans föräldrar oss på en krog och njöt av en fin kväll i Visby.
 
Det var verkligen den bästa kvällen på den här sommaren!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0