Igår var det som sagt min födelsedag. Det firades med att släkten, Niclas, min granne Märta och mammas vän Carina och man Leif kom hit på Kalas. Vi åt landgångar när de kom, fikade sen med hallongrottor, vaniljhjärtan, och en stor tårta. Mamma och Carina hade kommit på den roliga idéen med att skriva " Grattis" på franska så det blev en rolig överraskning. 
 
Efter stannade Niclas kvar och åt middag och lite annat gott. Dessutom var det roligt att det blev fint väder på eftermiddagen/kvällen. På morgonen åskade det och regnade. Även om jag vet att man inte får låta vädret styra en för mycket blir jag lätt lite ledsen när det är dåligt väder ändå, speciellt på en stor dag.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: hehe, helt klart ;) Grattis på din födelsedag i efterskott :D

jag blir också lätt påverkad av vädret :(

2014-08-04 @ 14:16:43
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0