Solen var fram under dagen med jag hade ingen tid till att gå ut...Bilden är från förra veckan.
 
Idag har jag tentapluggat med fransk radio på. Har dock bara fått mer och mer panik överatt jag inte kommer klara tentan under kvällen... Den känns svårare än den som jag hade i maj till och med (!). Men jag tar kväll nu och försöker komma igång tidigt imorgon instället för det bara snurrar i huvudet. Annars har jag också städat upp lite på rummet under dagen (så att jag kunde fokusera på plugget sen) och till middag blev det en god rätt med lax. 
 
Förövrigt har vi en jobbig förkylning hemma och jag hoppas innerligt att jag slipper undan den. Jag har inte tid för det till helgen.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0