Dagens lunch: En banan, wasa-macka och en ny Witamin well smak som jag inte har testat tidigare (passion citron, helt okej).
 
Igår var jag till Niclas och stannade där tills imorse. Då började han skolan och efter lite pluggande drog jag också iväg till skolan, för en lektion. Innan lektionen slängde jag i mig en banan och en hårdmacka men jag var ändå jättehungrig efter lektionen så då ville jag bara åka hem. 
 
Sen när jag kom hem har jag läst bloggar, pluggat, ätit korvstroganoff och tillsist varit och tränat. Nu sitter jag med en kopp te och frukt framför en film.
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: Michelle

Mys med te och film! :)

2014-02-11 @ 10:01:04
URL: http://mischakaro.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0