Idag har inte varit en sån bra dag. Jag har blivit små irriterad på allt och alla,  nästan. Mest på mig själv. Jag kände på mig att jag inte skulle få mycket vettigt gjort så då försökte jag ta mig i kragen. Detta gjorde att jag fick mycket gjort med bloggen och datorn men pluggandet däremot... det stod ganska still. 
 
På grund av det här åt jag ett vaniljhjärta som jag hade i frysen och fruktsallad eftersom vetenskapen om att det fanns där frestade mig. Dock blev jag arg på mig själv efter. Tur att jag tog mig iväg och tränade. Det gjorde mig glad för studen. Men det var det första medelpasset för den här terminen som jag körde (har missat det två gånger på grund av föreläsningar). 
 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0