Tretorn - Zalando - 550 kr (ord. 850 kr)
 
Jag har ju länge varit på jakt efter ett par nya gummistövlar. Dock länge utan resultat men när jag hade hittat de här, sett de sjunka i pris lite (och de hade gått hål i mina andra lite barnsliga som jag fick när jag var typ 12) beställde jag hem de här. Jag är riktigt glad att de passade mina vader eftersom att de är lite kortare, är ett kännt gummistövelsmärke, har det där lilla extra och var på rea. Dessutom verkar de otrolgit mjuka att gå i, plus att de är lite fodrade innuti.
 
Det var faktiskt i mitten av December som jag fick hem dessa. Men det är väl nu som de ska använda, när snön redan har försvunnit och regnet öser ner? 
 
// Elaine 
  

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

tack :D vilka coola!!

2014-02-09 @ 17:48:44
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0