Ja då var Januari slut då och Februari här (visserligen redan igår.)
 
I januari har jag i alla fall: 
  • Shoppat alldeles för mycket. Jag blir ju helt galen när det är rea och så billigt.Jag tror att jag handlade ca 10 plagg, plus annat och smycken. Kameran och elektroniken får vi ju inte heller glömma. Jag har fortfarande massa att visa.
  • Börjat plugga franska igen.
  • Släppt iväg Niclas till London. haha
  • Lyssnat på Niclas på en bar och ätit middag ute (sällan det händer)
  • Äntligen fått vara ute i snön (som dock smällter bort nu...) och bland annat testat kameran.
  • Börjat och avslutat månaden med att jobba.
  • Månadens Tv-serier har varit Revenge och Project Runway.
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

jättemysig bild! ha en mysig kväll, kram. <3

2014-02-02 @ 15:51:13
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0