Idag har jag fått ltie pluggat på morgonen men jag ska försöka få yttlerigare lite mer gjort snart. Annars har jag ätit rester, lax med pressad potatis, till lunch och kollat på Project Runway. Jag älskar verkligen den.serien! Nu har jag kommit fram till finalen, som visades på tv igår. Jag gillar alla som är kvar så ser verkligen fram emot att se visningarna.
 
Efter slaviskt följande av tolv säsonger känns allt bara bättre (i mitten var jag dock lite trött på det ett tag) och det känns verkligen som att man känner Tim Gunn och alla. Han verkar vara en sådan bra mentor,
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj inte illa att du sett alla säsonger! Jag ser det bara om de tinte är något bättre på tv...

2014-02-05 @ 17:43:15
URL: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0