Den här dagen har bestått av den första grammatiklektion för i år och en föreläsning i grammatisk terminologi (som jag dock har klarat tentan i). Jag träffade som igår på några nya ansikten och på några nya, som Sevana och Paula ( Paula träffade jag dock igår efter diagnosen) . Detta gjorde att jag kom hem sent och hann slänga i mig lite mat innan det var dags för skivstångstränng. Så det är vad jag har gjort nu och det lilla som resterar av kvällen ska jag ägna åt att koppla av och se på Project Runway.
 
Jag var också upp på stan för att försöka se om det fanns något lika det som jag glömde på bussen. Det gjorde det men en storlek för lite. Istället råkade jag tröstshoppa annat... Så typiskt mIg. Men nu ska jag banne mig försöka hålla igen.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0