Känner mig såhär
 
Vilken kass dag...Jag var så klumpig att jag glömde en påse med två superreafynd (fanns bara ett av vardera kvar) på bussen hem. Jag kom dock på det straxt efter jag gått av och kunde stoppa samma buss tio minuter senare. Men då var den borta... Folk agerar fort och har verkligen ögonen med sig märker jag... Så det känns faktisk förjävligt även om det "bara" var 100 kr som det hade kostat och det är bara prylar... Men när en grej som kostat 99 kr kostar 10 kr på rean är det verkligen surt.
 
Annars så började dagen bra i alla fall. Jag gjorde samma diagnosistiska test som i höstas och det kändes bättre. Jag träffade på Paula och kunde växla massa ord om franskan, sen så hittade jag superbra fynd på stan   och träffade på Sara som jag inte sett på evigheter.
 
Nu ska jag iväg och träna och få ut mina aggressioner.
 
//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0