Jag har varit helt galen de senaste dagarna, slutrean likså. Inom loppet av tre dagar har jag fyndat 6 plagg och 3 smycken till ett värde av 1300 kr för 340 kr ( och mer har jag velat köpa). Dock tappade jag ju bort en påse så jag har bara 5 plagg och 2 smycken utav det jag betalade för.
 
Jag som liksom hade lovat mig själv att inte köpa mer kläder men såklart hittar jag alla prisvärda grejer som jag alltid har letat efter (ja nästan då) just när jag inte ska. Men man tycker ju att det känns lite bättre när det är slutrea-tider. 
 
Jag ska visa upp allt för sig så småning om ( plus annat som jag köpt tidigare) men än så länge får det duga med en tjuvkik och helhetsbild här över.
 
// Elakne

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

kul med shopping :)

2014-01-23 @ 17:54:11
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Cissi Larsson

Kul när man hittar på rean, skönt med massa fynd! :)

2014-01-23 @ 20:49:15
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0