Denna dag började tidigt imorse, vid 7, för ett jobbkort pass på tre timmar då jag fick lära mig lite nya saker. Jag ska försöka praktisera det imorgon. Efter det åkte jag och överraskade Niclas som stod och skötte ljud på ett torg där bildar från en rallytävling kom passerandes. Han hamnade där hela dagen så när det var dags för att gå till vattnet och lyssna på lite musik och jobba där behövde jag åka hem tyvärr. Det får bli mer någon anna gång när båda är lediga.
 
När jag kom hem blev det sen tacos till middag och nu tar jag det lite lungt innan läggdags.
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: amanda

fina bilder :D

2014-07-11 @ 19:39:11
URL: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0