www.lannamobler.se
 
Jag fyller snart år och har därför börjat funderat på vad jag önskar mig i present av familjen. Jag har kikat på dessa tallrikar och må sig att det skulle vara fint i framtida lägenheten. Det svåra är dock bara att välja färg. Sand känns mest användbart men de mörklila och blå är ju bara för härliga. Dessutom tycker jag det var riktigt fint att som över, matcha olika färger.
 
Annars känner jag att jag önskar mig mest pengar då jag behöver både träningskort och glasögon till hösten. Men en dag på spa är ju också något som verkar mysigt. Allt detta kostar ju dock pengar. Så jag försökte ju även kika på lite billigare saker och kan ju säga att smycken alltid går hem. Gärna maffiga örhängen. 
 
Har någon annars något tips på saker att önska sig när man fyller 20 år? 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0