Ted Baker
 

Ted Baker dress, 1 750 SEK / Ted Baker dress, 815 SEK / Ted Baker bikini swimwear, 865 SEK / Ted Baker one piece swimsuit, 645 SEK / Ted Baker bikini swimwear, 645 SEK / Ted Baker Sugar Sweet 4-Wheel 79.5cm Large Suitcase, Mint, 3 440 SEK / Ted Baker leather handbag, 1 945 SEK / Ted Baker wallet, 1 125 SEK / Ted Baker shoulder bag, 1 505 SEK / Ted Baker belt, 750 SEK
 
Jag har blivit förälskad i Ted Baker..Inget annat märke har någonsin gett mig ett sådan ha-begär. Jo lite Jeffrey Campbell, Victoria Secret och Marc Jacobs då. Men jag vill ha allt från Ted Baker. Detta över är mina absoluta favoriter. Resväskan är bara helt underbar och jag bara älskar den vanliga väskan också!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0