Imorse började jag dagen med att ta en powerwalk på en timme med Linnea. Sen när jag kom hem åt jag lunch, städade lite och började göra om bloggdesignen - som tillsist blev klar.  
 
Pappa kom också hem ikväll. Han har varit på sjukhus sen i helgen så därför har jag varit lite nerstämd och orolig de senaste dagarna. Jag har ändå försökt att göra något annat om dagarna än att tänka på det. Sen skulle jag hälsa på honom igår men jobbet kom i vägen. 
 
Nu är det i alla fall dags för jordgubbar och vaniljvisp som mamma köpte med hem idag. Gott! Jag tror det är morden i midsomer kl 21 också...
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Jen

Är det nåt på tok med din far? Behöver ej berätta om du inte vill :/ men oavsett vad det e, hoppas att det blir bra snart

2014-06-11 @ 22:05:49
URL: http://rnbme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0