Den första lilla tårtan (den sista av bilderna) som vi köpte var riktigt söt med sina blommor.
 
Idag har det varit farmors födelsedag så jag, mamma och pappa var dit på eftermiddagen och träffade henne och några andra. Pappa och jag hade köpt en liten söt tårta men fick åka och köpa en större eftersom vi blev fler än vi trodde.Sen åkte vi hem och åt mat med Robin som precis kom från sommarjobbet. Det blev en god sallad, kyckling och potatisssallad. 
 
Nu på kvällen fick jag sen för mig att gå ut och gå/springa men jag stötte på friskis i skogen och fick vara med på en del av deras mördarpass (det namnet har jag hittat på). Löpning och intervaller som jag inte är van vid. Jag har nog aldrig varit så slut. Men nu har jag tränat ordentligt då jag var ute och gick två promenader med mamma och pappa imorse också.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0