Jag fick några frågor från denna tjej. Som också ville att jag skulle lägga upp en video där jag visar hur jag gjorde kaviarnaglarna - jag ska se om jag kan fixa något.... Annars är det bara köpa en förpackning från Ciaté och följa instruktionerna. 
 
1. Vad fotar du dina bilder med? 
De flesta av mina bilder fortar jag med min lila digitalkamera, canon powershot a3500is (bilden över). Alltså ingen systemkamera utan en vanlig kamera med 16 megapixlar. De lite sämre bilderna, som blir spontant i vardagen, tar jag med min mobil - Samsung galaxy s4 mini.

2. Var redigerar du dina bilder? 
Jag har en gratis photoshop-app på min bärbara dator där jag lägger på ett annng ljusare filter för lite ljusare bilder. Ibland beskär jag bilderna lite också. 

3. Hur gammal är du? 
Jag är 19 år men om lite mer än en måndag, den 3:e Augusti fyller jag 20 År! 

4. Kan du franska flytande?
Jag vill inte påstå att jag kan flytande franska. Jag har mycket mycket mycket kvar att lära då franska är ett otroligt svårt språk. Det räcker inte med att kunna grammatik, vokabulär och utal. Utan att också lära sig uppfatta språket när det blir till en mening, språket blir då en sång. Men jag förstår lite franska och kan uttrycka mig lite ja. Jag har läst franska i både grundskolan, gymnasiet och på universitetet. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0