Shoes from New Look
 
 
Alla skor från New Look från 225 kr - 565 kr
 
Att gå in på New Look och se deras skoavdelning är rena drömmen för en skoälskare som jag. Jag minns det redan för 5 år sedan men den här gången hade jag förhoppningarna höjts och jag var beredd på att bli fast vid ett par skor när jag var i Paris.
 
De jag föll för var de i mitten längst till vänster ( Jag provade även de vänstra, översta hörnet). Men ärligt talat kändes de för ostabila och hala då sulan var i trä. Sen var många på tok för höga (även om jag också älskar höga skor). Ja tydligen har mamma fått in något i mitt huvud eller så har jag gått och blivit förståndig genom åren...haha
 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Kelly

Snygga :)

2014-06-29 @ 13:39:02
URL: http://kawaii-tjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0