Idag har jag varit till polisen och förnyat mitt pass. Det hade ju inte varit kul att komma till flygplatsen när vi ska till paris och få vända då man glömt att passet hade gått ut. Hemskt. Hur som helst for jag och hälsade på lilla farmor efter det. Vi tog en liten promenad och spelade som alltid kort och yatzy. 
 
Sen nu ikväll har jag varit på ett tungt intervallflexpass. Fy vad tungt det var idag! 
 
Dagens botten och toppen: 
- Mina bästa svarta byxor sprack idag - har fasat inför denna dag.
-Hittade klänningen från asos (några inlägg ner) på bubbelrooms rea - blev överlycklig - men min storlek fanns inte.
- Bilden på mitt pass blev hemsk. Trodde inte att den kunde bli värre än förra men det kunde det visst.
 
+ Jag fick yatzy i yatzy vann i och med det.
+ Dagens fastande har gått bra, hungern har hållt sig borta.
+ Fick hem mina två nya skal ( Ska visa så fort som möjligt).
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Charlotta Hägg

Sv. Jaa, det blev verkligen lyckat! :D Vad ska du hitta på för skoj idag?? =) KRAM

2014-04-01 @ 10:38:03
URL: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0