Igår var jag iväg till Niclas. Han hämtade mig med bilden efter halva vägen och så handlade vi middag inna vi åkte  vidare till honom. Där vi sen var ut och hälsade på fåren och sen såg Eurovision med några andra på elevhemmet.   
Angående vinnaren har jag inte någon riktig åsikt eftersom att inte låten tilltalade mig. Men det var ändå en fin stämning trots att jag tycker att politken har tagit för mycket över hand av tävlingen nu.
 
Frankrike fick dessutom bara två poäng och hamnade sist. Ett poäng fick de av oss. Var det pågrund av min röst? Haha 
 
Nu har jag kommit hem och ska plugga hela denna söndagseftermiddag! 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!
Läste ditt inlägg om rökning och alkohol häromdagen och tyckte det var jättebra skrivet och ville läsa det nu igen och visa det för några av mina kompisar men ser att du tagit bort det :O Varför gjorde du det?

2014-05-11 @ 14:01:07
Postat av: L

Känns som du bara röstar på Frankrike för att du gillar landet inte låten...

2014-05-11 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0