En av de bästa Tv-kvällarna på året är finalen av Eurovison song contest, nu ikväll. Det är alltid lika spännande och roligt. Eftersom att Irland åkte ut i torsdags, som jag anade, hejar jag på Ukraina (Numret var riktigt bra) och Frankrike (som man får se live ikväll för första gången). Självklar hejar jag ju lite på Sverige också. Sen är även Malta en fin och bra låt enligt mig. 
 
De som jag tror vinner är Österrike. Det kändes ganska självklart under andra semifinalen. Jag tror också att det kommer gå bra för Armeninen. Sverige ska ju också vara favorittippat så det ska bli spännande och se hur det går.
 
När det kommer till mindre bra låtar gillar jag inte Vitryssland och Rumänien.  När samma par tävlade för Rumänien för några år sedan var de mina favoriter men nu tycker jag bara att de skriker i den här låten.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Ukraina var bra, den gillade jag!

2014-05-11 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0