Jag älskar sångeskans från Tyskland med en härlig färg och konstrast kombination.
 
Jag stilen som Irlands sångeska Can-Linn hade.
 
Det var ett bra vala att byta ut byxdressen mot en klänning!
 
 Älskar att Italien körde på på den romerska stilen. Klockrent!
 
Det var riktigt fint med regnet och en gnistrande klänning i Spaniens bidrag.
 
Gillar enkelheten i Nederländernas show och hennes söta klänning.
 
Azerbajan hade en riktigt fin bakgrund. Speciellt den som jag inte kunde hitta bilder på, som såg ut att vara jättelika slottsfönster.
 
 Älskar även denna look från favoriten Ukraina.
 
Det var riktigt fint med vattenfall i bakgrunden och isprinssessan i Montenegros show.
 
Vinnarens klänning var ju också riktigt snygg. Samt eldvingarna i bakgrunden vid ett tillfälle.
 
Bilder lånade från Eurovision.tv
 
Innan vi lämnar Eurovisioncirkusen bakom oss tänkte jag skriva ett sista inlägg om kläderna och scenografin - något som för mig betyder mycket. Dessa över är mina favoriter, oavsett hur låtarna var/gick.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0