Ser ni hackspetten?
 
Ja då har jag skrivit tentan i kultur och samhälle i dag. Det känns inge bra nu efter, och inte heller under slutet av tentan. Jag kom på att jag hade blandat ihop två frågor  när jag precis kom ut från tentan. Det kändes inte bra. Jag är riktigt osäker men vill inte tänka mer på den där nu. Det har jag gjort tillräckligt den senaste veckan...
 
Men jag har läst lite tills imorgon nu på kvällen i alla fall. Fast nu tänker jag tillbringa resten av kvällen framför tv:n med Niclas. det förtjänar jag hur som helst.
 
En av de bra sakerna med dagarn var att jag i alla fall fick träffa Sevana som precis kommit hem från Paris! 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0