Denna månad har man fått känna på förändringar av dagsljus och lite kyla...
 
I Oktober har jag:
  • Börjat använda mina nya glasögon.
  • Träffat Niclas får som flyttat in hos dem i början av månaden.
  • Varit och simmat med Niclas.
  • Lunchat med några från kursen några gånger.
  • Varit på höstmarknad.
  • Haft två presentationer på franska i skolan.
  • Ätit Kinabuffé med Niclas och varit på "teater".
  • Klippt mig.
  • Ätit Kinabuffé med Ellinor.
  • Hälsat på Niclas mormor, morfar och moster med familj.
  • Firat min lillebrors 18-årsdag med kalas och båttur.
  • Jobbat några få dagar.
  • Pluggat
  • Varit på tjejkväll/butiksmingel med Isabelle.
  • Färgat håret.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0