Vilkek sötis! 
 
Igår var jag på universitetet på morgonen och hade en föreläsning och seminarium. Sen stannade vi in min grupp en kort stund (tycker det är riktigt svårt på något sätt) och efter det tog jag sällskap med Ellen till bussen. När jag sen kom hem bytte jag om för att åka till Niclas mormorföräldrar med honom, Matte och Elinor. Hos dem blev vi bjudna på pizza (jag åt en bit av min första riktigta pizza på ca 6 år). Sen åkte vi vidare till deras moster med familj. Där fick vi fika och sen kollade vi på tv med chips. 
 
Förresten fick jag G på min jämförelse av en fransk bok och film som jag skrev för ett tag sedan. Det känns riktigt bra.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0