Jag och Mellvin igår, Niclas och Mellvin. Niclas ser lite ut som Clark Kent i de där glasögonen (som jag lurade honom var mina nya riktiga glasögon. Haha) och sen Zingo som är sugen på mat.
 
Imorse vaknade jag hos Niclas då jag inte åkte dit förrens till 7 igårkväll. Precis när jag kom också deras får. Det var lite nytt med att det faktiskt finns djur i deras ladugård nu. Jag längtar tills när de får lamm!
 
Hur som helst var jag hemma och pluggade från 9- 11 imorse och sen åkte jag till universitet för att ha en lektion vid 2. Sen bar det iväg hemåt igen och då träffade jag på pappa som precis kom hem från Milano. Efter et blev det sen middag, lite plugg och träning.
 
//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0