Stadium - SOC - 50 kr (ord.249 kr)
 
Jag ville ju ha ett par träningstights från Rönish med högmidja...Dock var ju de jag beställde förrut för små. Men jag hittade dock ett par större på en hemsida fast jag tycker att de är lite väl dyra ändå (899 kr). Då man bara ska svettas i dem. Så jag får hålla ögonen öppna.
 
Men då jag känner att jag behöver ett par nya träningstights nu kunde jag inte låta bli at kolla in Stadiums rea och titta vad jag hittade. Ett par tights som går att dra upp högt i midjan (som är mitt krav) för endast 50 kr. De duger bra nu ett tag. 
 
Jag hittade också ett par från Peak performance för 399 kr, som var höga i midjan. Men de var lite väl tunna, så de såg genomskinliga ut.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0