Desigual 950 kr (ord. 1899 kr)
 
Här har vi innehållet i den stora påsen från Desigual. Den butiken närmast där jag bor stängde i helgen och därför hade de utförsäljning på allt. Den här jackan blev jag helt förälskad i. Älskar det lena mönstret, sömmarna, att man kan ta av både krage och luva, att man kan ha bälte eller inte och hur mjuk den är.
 
Den fanns även i svart men jag kände att grönt passade mig och min garderob bättre. Dock trodde jag att det var halva priset på 950 så jag fick ta mig en funderar igen när jag kom till kassan och insåg att den 950 kr var halva priset. Det var ju ändå ett inpulsköp jag skulle göra (men det fanns bara en kvar i min storlek) och det var inget öppetköp. Men jag är riktigt glad över att jag köpte den ändå. Jag har inte köpt en vinterjacka på flera år.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0