Bilder från en promenad för någon vecka sen. Vackert!
 
Nu har jag jobbat helg igen och har därför inte haft särskilt mycket tid till att blogga. I lördags jobbade jag kväll och gick och la mig direkt när jag kom hem för att jobba 8-18 igår. Under dagen hade vi en "spindelattack" i butiken då någon lämnade en öppnad burk med stora spindlar i frukdisken. Ni kan ju förstå vad jobbigt det blev. Obehagligt också för någon som är spindelrädd. 
 
Efter jobbet igår gick jag direkt till Niclas bror för att fira att han fyller år idag. En del av Niclas släkt var där + vi flickvänner och pojkvänner. Så då fick jag träffa dem igen. När alla hade gått sen stannade Niclas och jag en lite stund för att spela några ronder i ett tv-spel.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0