Hej! 
 
Jag tänkte meddela att jag lever. Jag flyttade igårkväll. Niclas var med så han stannade hela kvällen. Sen blev det dock mycket mer ensamt här när han hade åkt...
 
Hur som helst var det första dagen idag. Den har gått hyffsat bra men det är fortfarande mycket som är oklart och mitt rum känns inte riktigt hemtrevligt än. Så jag kan inte uttrycka mig om hur jag trivs än. Det får dröja några veckor.
 
Annars vill jag meddela att det där med internet inte är det lättaste... Jag hopoas verkligen att det inte bidrar till att jag slutar blogga. Jag får hitta en lösning så fortsätt kika in här. Jag har dessutom lite inlägg från London kvar att visa...
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Annette

Hoppas kunna komma och hälsa på när du kommit till rätta. Ha det så bra. Kram

2015-08-25 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0